mijn interne voeding van mijn scherm is kapot weet iemand wat een nieuwe voeding kost?

ik heb een samsung syncmaster 2243 hij is een jaartje of 7 oud. het bovenste deel van de voeding is stuk het onderste gedeelte doet het nog wel hij is boven aan dus donkerder ik weet dit omdat ik de bovenste draden van het scherm in het de onderste aansluiting heb gedaan en toen was het onderste gedeelte donkerder dus het is echt de voeding en niet het scherm. en ik heb als extra test nog de onderste draden in de bovenste aansluiting gedaan (dus de bovenste draden er helemaal uit) en toen was het beeld zwart. weet iemand wat een nieuwe voeding kost en of hoe het te repareren is?
ik stuur er een foto bij dat is de voeding. het zwarte blokje die is waarschijnlijk kapot want die is een beetje gesmolten en er komt een vieze geur af als hij even aanstaat.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan hem gewoon ter reparatie aanbieden bij een electronicawinkel. Bijvoorbeeld waar je hem gekocht hebt. Wel zul je minimaal de onderzoekskosten moeten betalen en natuurlijk de reparatiekosten. De kans dat je E 100 of meer kwijt bent is dan ook redelijk groot. Dat kost een nieuw scherm ook, incl 1 jaar garantie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Niet alle winkels hebben een reparatieafdeling dus misschien handig om eerst even te bellen of om op de support site van de leverancier te kijken waar het dichtsbijzijnde repaircenter zit