hoe sluit ik mijn ps3 aan op een bang and olufsen tv?

ik wil graag mijn ps3 aansluiten op mijn bang and olufsen tv.
hij heeft een hdmi poort dus ik heb dat er allemaal al in zitten.
ik weet alleen niet hoe ik hem op de juiste zender zet.
zodat ik beeld krijg. en ook geluid

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je moet hem niet op een zender zetten, maar op een ander AV-input. Soms heet die knop AV soms Source.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
maar hoe zet ik hem dan op een andere av input met zo'n afstandsbediening zie afbeelding
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Geen idee. Wat gebeurt er als je op DVD drukt? Wat gebeurt er als je op TV drukt?