Waarom start mijn tv-ontvanger niet op?

Ik heb een Motorola VIP1963 ontvanger aangesloten op mijn tv. Echter blijft deze hangen tijdens de installatie. (Zie foto)

Ik heb hem al een paar keer uit en aangezet maar dat helpt niks. Wie helpt mij verder?
Het derde sterretje knippert trouwens voortdurend.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
ronron1212
8 jaar geleden
welke provider heb je er zijn er namelijk die k=je laten betalen om op te nemen.
ronron1212
8 jaar geleden
Je moet hem volgens mij ook aansluiten voor de tv en niet op de tv.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hij zit aangesloten op het internet. En de scart zit in de tv.
ronron1212
8 jaar geleden
Moet volgens mij via je modem
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
-welke provider heb je er zijn er namelijk die k=je laten betalen om op te nemen. Ja en? Wellicht betaalt de vrager er voor, en zo niet dan hoort de decoder niet te blijven hangen. -Je moet hem volgens mij ook aansluiten voor de tv en niet op de tv. ??? Wat maakt dat nou uit? -Moet volgens mij via je modem. Ja waar wil je anders internet vandaan halen?
ronron1212
8 jaar geleden
@MrTomaat commentaar is makkelijk geef even het antwoord.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zomaar wat roepen is nog makkelijker, echter maakt het de zaak voor de vrager alleen maar lastiger. Door tegenwicht te geven aan jouw reacties hoop ik dat de vrager snapt dat het daar allemaal niet aan ligt/kan liggen en daar dus niet onnodig tijd in steekt. Heb die discussie wel eens vaker, de intentie om te helpen is wat anders dan helpen. Jij helpt nu niet, ik wel (als de vrager nu niet ingaat op jouw reacties door mijn reactie). "geef even het antwoord.' Dat heeft j4ck al gedaan, kwam op dezelfde oplossing als hij.
https://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=Motorola+VIP1963+BLIJFT+HANGEN
(eerste link) Als dat niet zou werken dan zal de decoder terug moeten.
ronron1212
8 jaar geleden
@MrTomaat het gaat hier om reacties en geen antwoorden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat maakt niks uit, alsof een vrager geen tijd zou investeren als het in de reacties staat. Iets is zinnig of niet. Alles wat jij hierboven gezegd hebt is onzinnig in mijn ogen en voegt toe aan het probleem, het lost iig niets op. Het vraagt dus om een tegenreactie in mijn ogen. Ben je het er mee eens dat je een vrager onnodig rond kan laten sollen door nonsens in de reacties te plaatsen op zijn minst? Ongeacht of wat jij hebt gezegd onzin is of niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je moet hem volgens mij ook aansluiten voor de tv en niet op de tv. Is toch gewoon tijdsverspilling. Zou het zien als een trollopmerking als iemand mij zoiets zou adviseren. Maakt niet uit onder welke omstandigheden. Of bedoelde je het als een taaldingetje? Aansluiten op/aansluiten voor. Dan is het gewoon "aansluiten op".

Het beste antwoord

Doe als volgt om dit probleem te fixen:

#1 Haal de stroom van de tuner af, stekker uit stopcontact
#2 Zet de stroom er na 30 seconden weer op
#3 Druk bij het eerste bolletje op 'Menu' van de afstandbediening
#4 Ga vervolgens naar 'Systeem'
#5 Kies voor 'Terug naar fabrieksinstellingen' en 'JA'
#6 Kies voor 'Verwijderen software' en 'JA'
#7 Ga naar 'Sluiten'
#8 Kies tenslotte voor 'Opnieuw opstarten zonder opslaan'