Worden er televisies gemaakt die tussen de 32 en 40 inch zitten?

Ik ben van plan om een nieuwe televisie te kopen. Nou ben ik online en bij de bcc gaan kijken maar ik heb geen maat gezien die tussen de standaardmaten van 32 en 40 inch inzitten. Worden deze gemaakt?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
37" door LG http://www.lg.com/us/tvs/lg-37LE5300-led-lcd-tv
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
39 en 37 idd
http://tweakers.net/categorie/621/televisies/producten/#filter:JYw7CoAwEETvMrVIEhvNAQQLK08Q4ioL8UO0EEPu7gar4c1jJuGIM8WeKcywuE7yvLB3Nx87ql9OUg5iTVvhdCtN_BKsVkowsqeRd1iBMu453BQv2AStOlNyKxqNqZUcbu4p0AnknD8 37 was een paar jaar geleden nog veel verkocht totdat de markt naar 42"-50" trok voor de topmodellen. Ben verbaasd dat de markt nog maar 2 modellen kent in 37". Nu wordt 32-39 voornamelijk gezien als klein/budget. 32" is al meer een monitormaat aan het worden.

Antwoorden (1)

Ja, die worden gemaakt.
AKAI heeft er een van 39 inch
Meer kon ik er niet vinden, maar er bestaan er dus wel