TV sluit af na 60 seconden. Hoe los ik dit op?

Ik heb een Philips smart tv en gebruik Horizon media box van Ziggo. De tv geeft vaker een melding na 60 sec. sluit de tv af. Iemand een idee hoe je dit uit kunt zetten?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
12.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik meen dat wij Ziggo horizon hebben, dit probleem hadden wij ook. Na telefonisch de klantenservice gebeld te hebben, kregen wij het advies dat ding dat bij je tv staat (ben even de naam kwijt), te resetten, dit doe je door op de achterkant het knopje uit en weer aan te zetten. Even heeft dat geholpen, maar toen viel hij weer regelmatig uit. Weer de klantenservice gebeld en er zou een monteur langs komen. Deze is geweest en het probleem bleek niet bij ons, maar in de kabel in de straat te liggen (slecht gelast). Een paar dagen later is dit gerepareerd en sinds dien geen klachten meer.
Blijven bellen dus naar de klantenservice.

Het beste antwoord

Die melding krijg je pas als de teeveel urenlang onafgebroken aanstaat. Hier doet hij het meen ik na een uur of vier (weet niet of je dat kunt instellen). Even een knop (ik meen de OK) op de afstandsbediening intoetsen en hij gaat gewoon weer verder. Hier is het altijd paniek in de tent als dat midden in een film verschijnt, en op dat moment weet net effe niemand waar de AB is.....;-)

Je kunt de sluimerstand uitzetten. In het filmpje staat precies uitgelegd hoe je het moet doen. Druk op menu, ga naar systeem en klik Enter. Scroll naar tijd en selecteer. Zoek "sleeptimer" en selecteer deze optie. Hier kun je de tijd instellen of hem uitschakelen. Ook in de ecostand / energiebesparen kun je de sleeptimer uitzetten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel voor je tip. Op OK drukken werkt niet, maar je uitleg over het uitschakelen van de sleeptimer wel. hartstikke bedankt voor de uitleg.