waarom werkt teletekst niet meer?

Ik heb een tv LG en sinds een paar dagen werkt teletekst niet meer, wie weet hoe ik dit oplos?

Toegevoegd na 8 minuten:
Als ik de teletekst toets indruk zie ik alleen de bekende gekleurde balkjes, rood,groen,geel en blauw. Onder de toetsen staat 100 als z.g maar er is geen beweging in te krijgen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
12.2K
Amadea
8 jaar geleden
Volgens https://community.ziggo.nl/tv-toestellen-gadgets-36/lg-geen-txt-meer-na-ziggoupc-omzetting-1933 krijg je wel weer teletekst als je het toestel op analoog zet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Welke TV en gebruik je een kastje of CI-module?

Antwoorden (1)

Dat komt waarschijnlijk omdat hbbtv is geactiveerd. Dit moet je uitzetten bij instellingen en dan werkt het weer.
Ik had hetzelfde probleem bij mijn Philips.