Hoe kan ik een Externe Hardeschijf met USB 2.0 aansluiting op een tv zonder USB port aansluiten?

Iemand die hiervoor een apparaat weet? In de tv zit alleen maar een SD poort, HDMI poort, SCART poort. Iemand een idee? Ik heb namelijk films op die externe hardeschijf en die wil ik graag afspelen op de tv alleen zit er geen USB poort in. Iemand een idee? Bijvoorbaard dank.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Via een mediaplayer zoals bv van AC Ryan. Aansluiten via HDMI en je harde schijf aansluiten op de mediaplayer. Werkt geweldig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gewoon je EXT. Hardisk op je pc aansluiten, en vervolgens de pc aan de tv koppelen, hier zijn kabels voor of als je pc een hdmi uitgang heeft kabel heeft deze gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Linksys heeft een box die je naast je tv kan zetten en verbinding maakt met je pc dat werkt ook en kost 50 euro is een draadloos mediacentrum.
Zet je film op een sd kaartje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je tv op een mediabox ( bijvoorbeeld humax) is aangesloten kun je via dat kastje ook je ext HD aansluiten.
een jaar geleden