Hoeveel minuten / uren zijn 4 GB op een geheugenkaart?

Ik heb een SONY DCR-HC47 videocamera en wordt gek van de cassettebandjes en ben van plan om over te stappen naar geheugensticks. En dat is mogelijk met deze camera. Maar wat ik graag wil weten is hoeveel uur kun je met 4 GB of 2GB filmen? Want ik wil gewoon scenes filmen of gewoon dingen op vakantie.
Dus

Toegevoegd na 22 minuten:
@Tomnl Op mijn Video camera staat " MemoryStick-PRODuo"
@DutchBastard Waar kan ik dan de resolutie zien? Waar staat dat?

Toegevoegd na 24 minuten:
@Tomnl 32GB? En ik heb niet HD+ resolutie op mijn camera, 'tis maar een simpele Handycam. en 32GB is ook veel geld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
6.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je precies met een geheugenstick, bedoel je niet een SD kaartje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop geen memorystick je kan er niet mee opnemen met deze camera.

Het beste antwoord

0 minuten/uren

Je kan geen film opnemen op die memorystick daar gaan alleen foto's op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh dat wist ik ook niet, jammer voor hem of een nieuwe betere camera kopen waar SDHC kaartjes in kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had nog nooit gehoord van een systeem voor consumenten waar je zowel op tape als op flashgeheugen kon opnemen dus werd gelijk argwanend. Hopelijk leest de vrager het voor hij een stick koopt voor niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja of hij moet zich eens verdiepen in de gebruiksaanwijzing van zijn camera, daar zal het toch ook wel instaan ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb naar verzoek in de handleiding gelezen en inderdaad, ik kan alleen stilstaande beelden opnemen. Dus, echt dankjewel!

Andere antwoorden (2)

Dat ligt aan de resolutie van je camera. Hoe hoger deze is, des te meer gehuegen je per foto/minuut filmen kwijt bent. een camera van mij (720*360) filmt 4 uur met 8GB.

Toegevoegd na 18 minuten:
resolutie staat in de specificaties van je camera
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
30 minuten in hoogste (1920x1080i) resolutie op 4GB.
Als het erin past kun je het beste een 32GB SDHC kaartje class 10 nemen;

Toegevoegd na 7 minuten:
Ok, voor Memorystick ProDuo is deze goed voor je camera, Met 16GB zit je dan op zo'n 4 uur met jou camera