Weet iemand een goedkope oplossing om mini dv bandjes om te zetten naar een digitaal bestand?

mijn vader heeft nog vele mini dv bandjes van een oude jvc camera die hij graag wil omzetten. helaas is de camera laatst kapot gegaan en wij zoeken nu naar een goedkope manier om de bandjes om te zetten naar een digitaal verband.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
1.2K

Antwoorden (3)

Kijken of een buurman/kennis/vriend een mini dv camera heeft en deze lenen om de bestanden op je pc te zetten. De bestanden zijn al en blijven digitaal trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een oude dv speler of camera op marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook een mini dvd houder/cassette aanschaffen en dat mini dvd'tje erin steken en zo via je standalone dvd speler opladen in je videobewerkingsprogramma. En als je dan nog Pinnacle hebt lukt dat zeker. Hopelijk ben je hiermee uit uw zorgen verlost en kan je aan de slag met mooie herinneringen vast te leggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mini DV en een kleine DVD zijn niet hetzelfde.