Mobiel kopen

Ik zoek een mobiel van rond de 150 200 euro waarmee ik een internet abbo mee kan nemen , muziek afspelen (8 gb) en kan bellen weet iemand een goed merk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek je een prepaid telefoon met internet abbo ? sorry snap niet helemaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan beter of naar een telefoonwinkel gaan en daar advies vragen, of gewoon op internet reviews gaan vergelijken.
want deze vraag word echt elke dag meerdere keren gesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Abbo??

Antwoorden (4)

Nokia is hiervoor wel een geschikt merk denk ik en anders Samsung
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rond de 200 euro, iphone4 kost veel meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit je je te vervelen met je onzinnige antwoorden?
blackberry curve(vodafone)
als je hem nu haalt met sim kaart dan heb je tot 1 juli gratis internet. €179,00 bij phone-house weet niet hoeveel gb die is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had in combinatie met internet-abbo ook mijn keus geweest. Zeker ook nu ping zo populair is.
Er komt in mei een nieuwe ZTE uit als je daar op wacht heb je zeg maar een iPhone maar dan verskoept