Wat is een goede smartphone voor rond de 150/200 euro, android?

Zit even zonder mobiel, en heb voor een paar maanden even een toestel nodig, het liefst met Android erop. Heeft iemand een suggestie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad de samsung galaxy gio samsung chat is Géén smartphone en heeft géén android De HTC wildfire S kan je ook nemen HTC vind ik erg fijn ik heb de htc desire z gr,

Het beste antwoord

Een aantal vrienden van mij met een bescheiden budget voor hun telefoon lopen met een HTC Wildfire: http://tweakers.net/pricewatch/zoeken?keyword=htc+wildfire

Voor iets meer dan €200,- kan je ook de wat nieuwere Samsung Galaxy Ace kopen, deze heeft een iets mooier en groter scherm en draait op een nieuwere versie van Android: http://tweakers.net/pricewatch/276500/samsung-galaxy-ace-s5830-zwart.html#tab:info

Dit zijn de 2 telefoons die in die prijsklasse bij me opkomen, je zou anders ook nog naar eventuele tweedehandsjes kunnen kijken, een gebruikte HTC Desire of Samsung Galaxy S zou je met jouw budget nog best kunnen scoren op marktplaats. Kijk echter wel uit voor oplichters en neppers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Samsung galaxy gio is een goeie en kost ook niet zo veel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
samsung shat echt mooi en niet duur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een samsung, maar dan een samsung 3i5800, met android (pas op: sommige samsung draaien op bada) en deze kostte bij simpel 136 euro. Je moet alleen geluk hebben of je hem ook snel krijgt. Ik heb op de mijne een maand moeten wachten. maar ergens anders is ie duurder..