Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat mijn mp3spelers zoveel nummers niet ziet en dat ze in een gekke volgorde staan? Ik gebruik een intermediair programma (Samsung Media)

Als ik een mapje met mp3 bestanden rechtstreeks om de Samsung K2 zet, dan ziet ie ze niet. Ook niet als ik hun bijgeleverde (en inmiddels geupdate) programma gebruik. Ik denk dat het te maken heeft met tags. Kan ik mijn mp3 speler niet zo instellen dat ie gewoon de mappen laat zien die ik er op zet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
960

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Helaas - de speler kijkt inderdaad naar de tags of naar de ingevulde velden zoals bij 'album' of 'artiest'. Alleen andere firmware zou helpen, maar 't lijkt me stug dat ze daar firmware voor hebben die bijv. alleen naar bestandsnaam kijkt. Je zult dus de tags (of 't betreffende veld waar ie op sorteert) moeten leegmaken.

Verder kan 't mogelijk zijn dat je alles op de root moet zetten, of dat de mapnamen te lang zijn (er wordt dan wel verouderde software gebruikt op de speler).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding