Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik kan mijn ipod niet meer opstarten, wat is er aan de hand?

als mijn ipod aan het opladen is, dan word de achterkant best wel heet (niet zo heet dan ik me verbrand) en vanochtend dee die het nog, maar vanmiddag wou ik even een spelletje spelen (ik had hem aan laten staan) en hij was uit. Ik dacht: oo, die is uit gevallen of de batterij is leeg. ik heb hem onder stroom gezet (en meestal als je hem onder stroom zet, dan komt er een batterij) maar die komt niet en ik krijg hem niet aan. WAT IS ER AAN DE HAND!!!! en die ipod heb ik te leen van mijn broer!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
650

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Misschien resetten.. Door home knop en lock knop (bovenop) tegelijk in te drukken en vasthouden.. Misschien werkt het
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier sluit ik mij bij aan. Resetten. Net ook mijn iPhone gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, iPad bedoel ik.
Het kan zijn dat het snoertje / oplader niet helemaal goed is.
Heb ik ook wel eens gehad. Probeer hem eens op te laden met een ander snoertje via de computer.

Werkt dit niet? Ga maandag dan even langs een Apple store of Mediamarkt. Die kunnen je vaak verder helpen.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet in DFU mode en herstel via iTunes.
Uitleg: http://www.fmgrafischdesign.nl/maccelijk/index.php?option=com_content&view=article&id=7:iphonedfu&catid=4:iphone&Itemid=22
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding