Waar moet je op letten bij aanschaf van een tablet?

Ik wil graag android, maar verder...?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan kijken naar het intern geheugen (hoe meer geheugen hoe duurder)n je kan letten op de grootte van het schern, zit ook prijsverschil in. Je kan kijken naar het soort scherm. Niet alles is capitatief, dus met de wijsvinger bestuurbaar, je kan kijken naar de androidversie. Zit ook weer prijsverschil in. En als laatste zou ik ook erg letten op het merk. Ausu, samsung sony hebben wel een goede naam, maar zijn ook weer duurder dan de goedkopere B- of zelfs C-merken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou vooral letten op de pixels van het beeldscherm. Het is de vraag of je een 3G of een WiFi tablet wilt. Ook zou ik niet voor lage prijzen gaan van rond de €135,-. Dat zijn meestal ook merken die je niet kent.

Veel succes met het uitzoeken!
Tip: kijk op www.beslist.nl voor de voordeligste tablets, kijk ik zelf ook altijd ;)