Bestaat er een programma dat muziek omzet in frequenties, alsook de duur van een bepaalde frequentie? En deze freq weergeeft in een bestand?

Ik heb frequenties nodig voor mijn microcontroller die ik programmeer in in mikrob. Enkel de frequenties te hebben kan ik hem muziek laten afspelen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Dit kan je doen met FlashAmp. FlashAmp is speciaal ontwikkeld voor flashanimatoren om lip-sync animaties of animaties die reageren op muziek te maken.... Zie link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wavelab is eventueel ook een optie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
free link op aanvraag