Wat betekent 'fout 404' op mijn mobiel?

Ik heb een samsung galaxy ace, en had eerst al problemen met mijn telefoongeheugen. Nu is er een nieuw probleem bij: als ik een app uit de play store wil downloaden komt er te staan dat deze app niet gedownload kan worden omdat er een fout is (404). Wat betekent dit en kan ik hier iets aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Fout 404 (error 404) betekend dat het opgegeven pad/bestand wat jij wilt bereiken niet bereikbaar is. Dit kan komen door geen internetverbinding of dat het pad/bestand gewoon weg niet bestaat.
11 jaar geleden
gvrox
11 jaar geleden
De 404 wordt door de webserver gestuurd, en dat kan dus alleen als er wel een internetverbinding is.
kan de pagina niet vinden te groot bestand!