Hoe krijg ik mijn kleuren op mijn beeldscherm weer normaal?

Heey iedereen.

Ik heb een probleempje,ik heb mijn beeldscherm weer op normaal gekregen alleen nu zijn alle kleuren vervaagt en heel erg raar en dat heb ik ook als ik bijv facebook,hotmail open dan zie ik bijna geen kleur.Wat nogal vervelend is.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
58K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor computer heb je
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien zit er een draad niet goed vast.
Ritsuka
10 jaar geleden
Welke Windows heb je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb windos 7 ,mijn computer is Packard Bell.Nee heb gekeken alle draden zitten er aan ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er staat ingesteld dat het scherm 256 kleuren heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt maar ik kan het niet anders instellen .

Het beste antwoord

Ik weet wel hoe je dat moet veranderen:
1. Druk met de rechtermuisknop op je bureaublad en selecteer Resolutie.
2. Druk aan de rechterkant van het venster op Geavanceerde instellingen.
3. Druk op het Adapter-tabblad en druk op Alle modi (of Alle modus, of iets wat er op lijkt).
4. Selecteer een resolutie die zo ver mogelijk onderaan staat.

PS: Dit heb ik zelf vertaald van http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-desktop/windows-7-256-colors/4706b202-6753-e011-8dfc-68b599b31bf5, er kunnen wat teksten anders zijn dan ik heb gebruikt in mijn uitleg, want mijn Windows-taal staat ook op Engels, dus ik kan het niet testen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje!!