Is er een portbale dvd speler die je kunt aansluiten op een notebook?

Ik heb best veel dvd's, maar geen dvd-speler en televisie meer. Tv kijk ik via mijn laptop, die officieel geen laptop is maar een notebook. Via mijn notebook kan ik geen dvd's kijken omdat er geen vakje voor dvd's in zit. Iemand kwam met de suggestie portable dvd speler. Ik heb rondgekeken op internet maar daar vind ik alleen dvd-spelers met een scherm erbij, die zijn ook nog eens best wel duur. Ik zoek een portable dvd speler zonder scherm die ik via usb aansluiting kan aansluiten op mijn laptop. Bestaat zoiets?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Er zijn genoeg portable DVD spelers die je via USB kunt aansluiten, je hebt dan nog steeds software nodig om films e.d. af te spelen.

Zie: http://www.alternate.nl/ASUS/SDRW-08D2S-U-Lite-Externe-DVD-brander/html/product/1061475?tk=7&lk=9386
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je zoekt denk ik op de verkeerde term
zoek eens op de term externe dvdspeler
is het echt alleen voor je laptop dan is een externe dvd voldoende
deze zijn meestal wel erg klein dus of het handig is ??

heb je ook een gewone tv ,met hdmi ?
denk dan eens aan een xbox 360 ?
die kan je tegenwoordig voor een prikkie krijgen.
en sla je misschien meerdere vliegen in 1 klap

Wil je ook nog bluray denk dan eens PS3.
capthavoc