Ik wil een externe speaker kopen om te streamen vanaf iPhone. Wat is beste WiFi of Bluetooth?

Streamen iPhone Bluetooth WiFi

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Het Wifi-bereik en datasnelheid (en daarmee de mogelijkheid op een evt. betere kwaliteit) is groter dan dat via BT. Welke optie uiteindelijk beter klinkt, zul je moeten uitproberen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou voor Bleutooth gaan om de simpele reden dat je dan niet afhankelijk bent van de beschikbaarheid van een WiFi netwerk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het gaat om apparaat - apparaat communicatie en met WiFi introduceer je daar als extra een router in. Daarnaast kunnen mensen die op bezoek zijn vrij simpel vanaf hun telefoons hun eigen muziek laten horen (als dat zo te pas komt).

Kwalitatief maakt het volgens mij geen verschil.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor Wi-Fi heb je geen router nodig, je hebt ook Ad-hoc Wi-Fi netwerken en Wi-Fi Direct.
Ikzelf heb de stereoboom 500 (bluetooth), komt vaak terug op ibood.nl.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
Maar dit is geen antwoord op de vraag