waarvoor dient dit rondje op de accu(zie foto)?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cryofiel
9 jaar geleden
Welk rondje bedoel je? Als je die grote zwarte dop bedoelt: als je die opent kun je gedestilleerd water (of zelfs accuzuur) toevoegen indien dat nodig is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
de uitleg staat er naast, als het rondje groen is is de accu volledig opgeladen, wit dan moet hij geladen worden, en bij rood moet je de accu vervangen.

Antwoorden (1)

Dat rondje dient als vulopening voor gedestilleerd water.