hoe kan ik mijn gopro beeld verbeteren?

beste,

ik wil voor video's mijn gopro beeld scherper maken in adobe premiere cc of in sony vegas
weet iemand hoe dit moet?

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In principe kan je beeld niet echt verbeteren. Elke truc heeft bijna altijd weer een negatief effect.

Antwoorden (1)

Ik zeg altijd, je kunt van een drol geen gebakje maken... onscherp beeld achteraf scherp maken(zoals altijd leuk gedaan in CSI) levert geen beter beeld op... Als het echt niet anders kan dan zou ik de video in losse frames(sequential frames) opsplitsen en als automator task door Photoshop heenjassen... die heeft de beste sharpen filters, en als 2e alternatief AFX... Bij zowel Premiere als Vegas ligt het zwaartepunt op de montage, en niet zozeer op beeldverbetering... uitwijken naar Adobe dus...

Toegevoegd na 35 minuten:
Uitwijken naar Adobe AE / PS moest dat zijn dus... :-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+ je kunt van een drol geen gebakje maken :D