Welke van deze 2 vervangende acculaders is het meest geschikt t.o.v. de originele lader?

De originele lader van mijn accuboor ben ik kwijt. Op de originele staat (zegt me niet veel):

Pri: 230-240V-50Hz  7W

Sec: 15.3V *** 210mA  3.2VA

12V

Ik heb 2 vervangende laders:

A)
Pri: 230V-50Hz  50mA

Sec: 12V *** 500mA  6VA

12V

B)
Input: 220V-50Hz

Output: 13V *** 850mA  18W

Welke is het beste ter vervanging: A of B? En waarom? (leer ik weer van :)

Gr. Sonaya

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het meest geschikte vervangende acculader hangt af van het type accu dat je hebt. Controleer de specificaties van de originele lader en kijk of de vervangende lader dezelfde specificaties heeft. Als de vervangende lader dezelfde specificaties heeft als de originele lader, is deze het meest geschikt.
Bronnen:
4 maanden geleden