Hoe zorg ik dat mijn usb geheugen vrij geeft?

Goeiedag,

Ik heb een USB geheugen stick van 16g, maar als ik er iets op wil zetten staat er dat er niet voldoende ruimte is.

Enige dat ik zie staan is system volume information en als ik daarop klik een bestand dat heet Indexervolumeguide, maar dat bestand kan ik niet openen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
is je usb stick fat32 of ntfs?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
FAT32
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Met FAT32 kan je geen bestanden groter dan 4GB gebruiken. Dat kan dus het probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
maar het is een geheugenstick va 16g .. en de 4g kom ik nog niet eens aan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Formatteer eens in NTFS. Rechtermuisklik op het station en dan formatteren, NTFS zal standaard aan staan. Zorg wel dat je belangrijke bestanden eerst verwijdert.

Antwoorden (1)

Ik vermoed dat je de stick eens verwijderd hebt terwijl hij aan het lezen of schrijven was. Dus een beschadiging. Probeer toch eens een geheel nieuwe Format. Ik had dit met een 250 gigh stick al met kb bestandjes.