Waar kan je kleding kopen zodat je op een beroemdheid lijkt ?

mijn vriendin geeft een groot feest want ze wordt 50 jaar en iedereen moet dan verkleed komen als een beroemdheid.
zelf zou ik als marlyn monroe willen gaan maar waar haal ik zulke kleding, pruik schoenen mooie jurk tasje handschoentjes e.d

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

Verkleedwinkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij veel verkleedwinkels hebben ze wel een marlyn monroe outfit, ook hebben verkleedwinkels vaak webshops.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google eens op maylin monroe kostuum verhuur verkoop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Bellatio hebben ze sowieso een Marilyn Monroe jurk en pruik.Nog veel meer beroemdheden trouwens.

www.bellatio.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt op internet zoeken naar kostuum en kledingverhuur bedrijven, vaak is er wel iets bij je in de buurt.
Sommige operetteverenigingen verhuren ook kostuums.
Soms is het moeilijk iets te vinden van de juiste maat, dan kun je ook nog naar goedkope kledingwinkels gaan, ook voor de accessoires is dat soms handig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje feestwinkel heeft wel een Elvis pak of pruik hangen.