Zou ik Sterling Knight op een feestje kunnen vragen voor mijn zus haar 'Sweet 16'?

Mijn zus wordt 16 en ik zou haar graag verrassen met haar lievelings idool Sterling Knight op haar feest!!! Het probleem nu is dat ik helemaal niet weet hoe ik daar aan moet beginnen om hem naar het feestje te halen. In ieder geval zal het niet gratis zijn denk ik. :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Met genoeg geld is dat inderdaad mogelijk.

Denk aan vliegtuigticket, hotelkosten, boekingskosten enz.

Tenzij je hem kan overhalen op een of andere manier voor een goed doel kan je het goedkoop houden. Anders wordt het moeilijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Niet geschoten is altijd mis. Maar de kans is ontzettend klein! En het kost vaak duizenden soms miljoenen om sterren over te laten vliegen! Misschien dat je een video boodschap of handtekening kan regelen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alles kan , als je maar geld hebt ! als je mtv kijkt My Sweet 16 , die vaders hebben geld .