One Direction komt 5 oktober naar Nederland, waarkan ik meer informatie vinden?

Dus een link graag naar een site voor meer informatie! Thanks x

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (6)

Er is nog geen nieuwe informatie dus we moeten wachten totdat er meer komt... I love one direction!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op 5 oktober komen ze naar Amsterdam. De specifieke locatie in Amsterdam wordt snel bekend gemaakt, dus hou de hierna vermelde wepagina in de gaten voor meer informatie: http://www.onedirectionmusic.com/bring1Dtome/nl

Toegevoegd na 1 minuut:
wepagina = webpagina
Amadea
12 jaar geleden
Er is oa om 15:30 voor de fans een bijeenkomst zijn bij Hotel Arena in Amsterdam:

Zie website voor details:
http://onedirection.hyves.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat je ook kan doen is naar de facebook pagina van bring 1d to holland! daar hebben ze veel info erover!

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.facebook.com/1DHOLLAND?ref=ts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen link voor je naar een site met meer info, want ik heb namelijk op hyves een bericht gekregen.
Dit is het bericht met de informatie:

Beste fans,

Gisteren konden we jullie vertellen dat de jongens op 5 oktober naar Amsterdam zouden komen. Nu kunnen we jullie eindelijk vertellen waar het precies is en hoe je er bij kan zijn.

One Direction zal een Q&A doen met de fans en zal om 15:30 bij Hotel Arena zijn. Hier kunnen jullie onder andere je vragen stellen aan de band.

De toegang is GRATIS, maar er zijn maar beperkt plekken beschikbaar. Om zeker te zijn dat je naar binnen kan, willen we je aanraden om op Zaterdag 1 Oktober tussen 14:00 en 17:00 naar het kantoor van Sony Music Nederland te komen in Hilversum en daar een polsbandje op te halen. Let erop dat we maar een beperkt aantal polsbandjes hebben die zullen worden uitgedeeld op een ‘first come first served’ basis. Zorg dus dat je op tijd bent. Alleen de mensen met een polsbandje krijgen mogen gegarandeerd naar binnen op 5 Oktober.

De exacte routebeschrijvingen voor auto en OV komen na het weekend, samen met informatie voor ouders. Hier alvast beide adressen:

Hotel Arena, 's-Gravesandestraat 51, 1092AA, Amsterdam

Sony Music Nederland, Sumatralaan 45 Gebouw ‘De Matrix’, 1217GP, Hilversum
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind het geweldig dat ze komen maar leuk dat ze dat op een dag doen dat we naar school moeten !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal mee eens! ):
Je kunt zoiets trouwens beter bij de reacties zetten i.p.v. bij de antwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja klopt , maar een vraag he weet jij toevallig hoe je bij het gebouw van Sony music nederland komt ?