Waar kan ik promotie spullen (posters etc.) van lady gaga FAME krijgen?

Welke winkel waar ze het niet meer nodig hebben? Hoe kan ik het vragen? Het liefst in Groningen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Begrijp ik het goed, dat jij dingen van Lady Gaga's parfum FAME,
"VOOR NIKS", gratis, wilt krijgen, hebben????

Dan ga je alle parfumeriewinkels langs en ga je netjes vragen of ze
nog gratis spulletjes voor jou hebben.

Douglas, Paris ICI XL, V&D, Bijenkorf.......etc.
Ik wens je veel succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat snap ik heus wel AnywayNL
maar waarom zouden ze dat spul gratis weggeven
zolang dat partum nog in de handel is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De posters werden in het begin altijd weggegeven als je de parfum kocht, en er is altijd nog wat materiaal waar ze niks mee doen en later toch worden weggegooid.