Is Tupac Shakur dood of nog in leven?

Ik vroeg elke keer af dat Tupac Shakur nog leeft.
Er zijn heel mensen die proberen te bewijzen dat Tupac Shakur nog leeft.
Maar het is super raar, want de ene zegt dat ie bijv. blond haar heeft en de andere bijv.oranje haar.

En ik vroeg me dus af, leeft hij nog of is hij dood.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Op 7 september 1996 werd Tupac opnieuw beschoten, nadat hij bij een bokspartij van Mike Tyson in Las Vegas (het MGM Grand Hotel) was geweest. Na een week in het ziekenhuis, waar onder meer een long verwijderd werd, overleed Tupac op 25-jarige leeftijd. Tot op heden is de dader van de moordaanslag niet gevonden.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tupac Shakur leeft al lang niet meer. Net als Michael Jackson, Elvis Presley, Amy Whinehouse, en ga zo maar door. Ze kunnen iemand als hologram tegenwoordig weer laten optreden, maar dat is een truuk. Iemand die is overleden kan niet weer terug in het leven komen, onmogelijk.
Amadea