Is Zangeres Miley Cyrus dood?

ik hoor veel geruchten dat de 16-17 jarig starlet omgekomen zou zijn bij een autongeluk. vele beweren van wel en vele ook van niet wat is het nou ja of nee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

dat is een roddel die al van 2008 is
en daar is niks van waar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thanks allemaal ik schrok al

Andere antwoorden (3)

wiki zegt nee:

Miley Ray Cyrus (Franklin (Tennessee), 23 november 1992), (geboren als Destiny Hope Cyrus[1][2]), is een Amerikaans actrice en zangeres, en model. Ze is beroemd geworden door haar hoofdrol in de Disneyserie Hannah Montana.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1.. toch dood. bron pliez
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AMSTERDAM - Fans van Miley Cyrus die afgelopen weekeinde haar webstek op YouTube bezochten, kwamen voor een schok te staan. In een video werd de jonge actrice dood verklaard. De ster van kinderserie Hannah Montana zou zijn aangereden door een dronken automobilist. Het filmpje was zogenaamd geplaatst door Mandy Jiroux, een vriendin van Cyrus, met wie de actrice al geruime tijd filmpjes plaatst op YouTube. Jiroux ontkende de dood van haar vriendin al snel. "Alles gaat goed met Miley", schreef ze op haar MySpace-site. "Iemand heeft onze YouTube-account gehackt." http://www.nu.nl/achterklap/1844849/miley-cyrus-dood-verklaard.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PS: Die min kwam van mij af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een hoax dus... dus niet dood
zij is niet dood...

Fans van Miley Cyrus die afgelopen weekeinde haar webstek op YouTube bezochten, kwamen voor een schok te staan. In een video werd de jonge actrice dood verklaard. De ster van kinderserie Hannah Montana zou zijn aangereden door een dronken automobilist.

Het filmpje was zogenaamd geplaatst door Mandy Jiroux, een vriendin van Cyrus, met wie de actrice al geruime tijd filmpjes plaatst op YouTube.

Jiroux ontkende de dood van haar vriendin al snel. "Alles gaat goed met Miley", schreef ze op haar MySpace-site. "Iemand heeft onze YouTube-account gehackt."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het bericht is al van 2008
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nietes!! kijk maar linksboven... er staat: `Do 8 april 2010`
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
onder de kop van het artiekel staat Miley Cyrus dood verklaard
Uitgegeven: 18 november 2008 10:18
Laatst gewijzigd: 18 november 2008 10:21
Op 2 april leefde ze nog. Ze was toen bij de première van haar nieuwe film. Zie de link. Haar overlijden is ook niet gemeld in het nieuws en er gaan al jaren verhalen de ronde over haar dood. Dat zou je bron kunnen zijn. Ik ga er dus vanuit dat ze nog leeft. Het kan wel zijn dat ze op dit moment overreden wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is een roddel van 2008
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij zal wel niet gedateerd zijn : (