Wat voor kleur ogen heeft Adriana Lima?

Ze draagt vaak gekleurde lenzen maar welke kleur is haar originele oogkleur? Groen of blauw?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Haar ogen zijn van nature blauw. Maar ze draagt contactlenzen die haar oogkleur lichter maken.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En waar zou vraagsteller uit jouw gepubliceerde link/ bron dan de oorspronkelijke oogkleur kunnen bepalen? Ik zie het niet. Dus zal vraagsteller jou moeten geloven op jouw 'weet ik wat voor kleur' ogen.
Amadea
8 jaar geleden
Ga eens naar een opticien, TegenXinnig. Het staat er toch echt. In het Engels weliswaar, misschien is dat de moeilijkheid?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Sorry Amadeo: Rechts onder stond duidelijk Eyes Blue. Dit had ik niet gezien. Hoop het morgen na mijn eerste oog operatie beter te zien. Ben dus al een stapje verder dan de optcien. Toch een plus voor het ongemak.