Heeft Marilyn Monroe zelfmoord gepleegd?

Of zijn er aanwijzingen dat ze is vermoord?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
interessante vraag

Het beste antwoord

Ze heeft een ongelukkige combinatie van drank en pillen binnen gekregen. En of ze dat nu helemaal alleen heeft gedaan? Er zijn inderdaad nogal wat theorieen over een complot wat o.a. te maken zou kunnen hebben met de Kennedy's.

Marilyn Monroe 1926 - 1962

Het was een schitterende vrouw, wispelturig, maar vooral erg ongelukkig omdat ze geen o.a. kinderen kon krijgen (wel miskramen gehad) diverse keren getrouwd geweest en uiteindelijk is ze vrij eenzaam gestorven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Officieel is het een mogelijke zelfmoord..
Er zijn complot theorieën dat ze vermoord zou zijn..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niemand weet het zeker maar als dat wel zo is,zal het nooit uitkomen.Ik denk dat er heel veel mensen zijn vermoord onder het mom:zelfmoord.Ze wisten gewoon teveel of ze zijn dood nog meer waard dan levend zoals Michael Jackson.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Amerika vindt men het nou eenmaal heel spannend om levens van bekende Amerikanen als een soap weer te geven. Bij hun dood bedenkt men een ijzersterke cliffhanger. Alles is mogelijk. Elvis leeft ook nog!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is niet zeker