Date of Death:
13 September 1996, Las Vegas, Nevada, USA
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er gaan geruchten dat hij nog leeft, maar geloof er weinig van
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hij was laatst bij een concert van Lil Wayne.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn idd fans die denken dat hij nog leeft en de anderen zeggen dat hij echt dood is. Op deze vraag zullen we waarschijnlijk nooit antwoorden krijgen, al zijn er vage hints die erop wijzen dat hij niet dood is. Deze kun je op internet vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
er zijn wel aanwijzingen dat hij nog zou leven.
Te denken valt aan een paar sneakers die hij aan heeft in een clip die voor zijn overlijden nog niet ontworpen waren. Dit zijn merkwaardige feiten.

Het lijkt mij alleen bijna onmogelijk om zo lang niet gevonden te worden, als je zo bekend bent
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jaa, zoek maar op de 7 dagen theorie van 2pac