Ken je een goede horror film voor een slaapfeestje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een leuke vraag! Een horrorfilm voor een slaapfeestje... wakkerligfeestje gaat dat worden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag ik vragen hoe oud je bent?:)

Het beste antwoord

* Saw (verschillende delen)
* Final Destination
* The Grudge
* The Ring
* Boo
* The descent
* Scream

Ik vind dit echt typisch films voor een slaapfeestje. Ik hoop dat je er wat aan hebt en veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb laatst the grudge gezien, kon de hele avond niet meer slapen:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En jij krijgt geen nachtmerries??
:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn slaapfeestje was egt gaaf we hebben GRudge gekeken egt enge film thanx voor de tip

Andere antwoorden (21)

Wrong turn, saw, the hills have eyes, eden lake... Zijn wel behoorlijk eng voor sommigen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The blair witch project:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De nieuwe versie van "Dawn of the dead" van 2004.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The ring
Event Horizon
Cabin Fever
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- The Itt (Stephen King)
- Hellraiser
- The Entity
- The Shining (Stephen King)

Welliswaar klassiekers maar desalniettemin nogal enge films.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je na Paranormal Activity nog wel kunt slapen, maar als het echt de bedoeling is, dat het eng is, moet je die kijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
case 39 engste film die ik ooit heb gezien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ervaarde niet als eng?
Ik heb 'm vorige week gekeken (wist niet dat die 16+ was) en vond bijv. Jaws enger!
ik ben helemaal voor Stephen King maar het is best persoonlijk wat je hier vraagt.
veel bloed kan nogal erg 'fop' lijken, dus een film met zenuw vretende momentjes hebben waarschijnlijk een groter effect

het mooiste zou zijn als je een recente film hebt die niemand nog kent.

en nu komt de heks in me boven....(ohjeee)
is er iemand die je wil helpen om ff op het raam te tikken (kleine steentjes gooien eventueel) of ff wat anders kan doen om de angst nog eens extra te voeden? (is de stoppenkast van buiten bereikbaar voor andere bijvoorbeeld?)of een eng geluid op je foon zetten en deze om een gekke tijd af laten gaan als alarm..

enehhh..... zorg voor genoeg schoon beddengoed !!!

succes een heel veel (geniepig) plezier met je slaapfeestje!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paranormal Activity 1 & 2 ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jeepers kreepers 1&2
The Texas Chainsaw Massacre
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hostel, als je oud genoeg bent....
13 jaar geleden
Wat ik nog mis is de ultieme film voor slaapfeestjes:

A nightmare on Elm street (en dan wel het origineel uit 1984)

http://www.imdb.com/title/tt0087800/
rose
13 jaar geleden
The Texas Chainsaw Massacre
Wrong Turn
Jeepers Creepers
Paranormal Activity

Deze vind ik altijd het leukst om te kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dead silence. Van de makers van saw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nightmare on Elm street
Of....
Poltergeist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The others
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ginger Snaps of Jenniffer's body. Die zijn vooral leuk voor meiden, omdat de meiden in de films ook zowel de slechterik als de heldin zijn en de mannen juist het slachtoffer :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Halloween, White Noise
Zeker eng!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Long Time Dead
The Uninvited
Darkness
Children of the Corn
The Omen
The Amityville Horror
White Noise
They
The Woods
The Haunted
The Reeker
The plaque
The Messengers
The Ruins
The Mirrors
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt flink wilt gillen: *paranomal activity en The ring :p
p.s. Dark water kan ook, maar persoonlijk vind ik die zo eng, dat ging bij mij over de grens xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt nu iedere week een horrorslaapfeestje geven, wil je ze allemaal zien
Maar ik doe je ook nog 2 suggestie aan de hand: "The Howling"uit 1981, en "Gremlins" uit 1984.
Er is er pas eentje uit, die kun je vast wel huren als je bovenstaande films allemaal hebt gezien: "The hole".
Welterusten!