Waar Oekraiense/(russiche) downloaden met torrent

Er komt deze zomer weer een jongetje uit Oekraïne bij ons. ik wilde graag wat films downloaden voor hem, het gaat over een 12 jarige. Het maakt niet uit wat voor films. Actie of animatie ofzo. Alleen ik kan nergens films vinden die Oekraïens gesproken zijn. Het mogen ook wel russich gesproken films zijn want dat verstaat hij ook wel. Als oekrains/russisch gesproken niet kan. Dan wil ik graag weten waar je ondertitels kunt downloaden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Op thepiratebay.org heb je heel veel films staan. Alleen heb je hier wel een programma nodig die die torrents kan downloaden Bijvoorbeeld BitTorrent.
Het is alleen niet zeker of er ook films op staan die Oekraïens gesproken zijn, Russisch misschien wel. Daar kun je ook op zoeken. Verder kun je ondertitels downloaden door die op google in te tikken. Hier zijn wel veel talen voor beschikbaar. Ook bestaat de mogelijkheid om ondertitels er via een afspeelprogramma in te zetten.
Ikzelf heb goede ervaringen met BsPlayer.
Even kijken hoe het werkt en het geeft je veel gemak.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

www.Torrentbutler.com staat er sowieso één op, Yolki heet de film, die kan je downloaden met de programma's eMule (windows) of met Transmission (ubuntu). Met Ubuntu is downloaden trouwens wel makkelijker heb ik gemerkt.
en inderdaad: piratebay.org, btjunkie.com, nininova.org.
zoek eens op 'top25torrentsites' , daar vind je wel meer.
veel plezier :)