wat zijn leuk films voor mij, (14 jaar) ik hou van humor en actie?

ik ga op vakantie naar egypte en dan ga ik met het vliegtuig weet iemand leuke films?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat niet ook afwachten wat ze in het vliegtuig draaien?

Antwoorden (23)

Meestal zijn parodies op andere films wel leuk om te zien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leatal weapon die zij supper leuk, maar er zit wel een sirieus verhaal in met veel actie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hè ik ben echt supper dyslectiesch, dus mij kan je het niet echt kwalijk nemen...
- Hangover 2
- Meet the Parents: Little Fockers

neem anders is een kijkje op www.imdb.com (The Internet Movie Database) hier staat elke film op, en je kan kijken of andere mensen hem leuk vinden. of welk genre je wil of met welke acteurs.

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Growns up is leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ga geen films noemen, let wel op dat ze niet TE grappig zijn.. ik denk dat je medepassagiers wel even een tukkie willen doen en dat gaat niet als jij schaterlacht..

lethal weapon is komisch en actie, maar ook films met jackie chan, american pie, en de parodieen zijn erg leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naked Gun - films, Back to the Future I , II en III, Forrest Gump.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van Agatha Cristie Death on the Nile, kam je in de sfeer komen :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- killers, - mr & ms Lee, - the expendables - the losers, Kick Ass , - Robin Hood , - Green zone , - tekken , - Inglourious Basterds, - Avatar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scary movie series, superhero movie, disaster movie, en andere van de maker van die films.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fun with Dick and Jane, Wedding Crashers

Toegevoegd na 57 seconden:
Fast and the furious, G.I. Joe, blood Diamant

Toegevoegd na 1 minuut:
Salt, wanted, saw, 300, ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
killers. hele leuke romantische film met veel actie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gegarandeerd veel lijken. Lachen!
Shaun of the Dead. Ik wil wedden dat deze Film je aandacht vasthoud en je aan het lachen krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Phone Booth.
Echt kei spannende film!!
Moet je kijken!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een héle, héle slappe film is top shots
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
James bond wellicht? Maar dan niet die met daniel craig, juist die ervoor. De vroegere zit humor in, de nieuwe zijn alleen maar actie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Taxi films of White Chicks!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de actie zou ik zeggen: the tournament. Het gaat over 30 huurmoordenaars die elkaar gedurende het 1-daagse tournament in een stad dat niets vermoed, en dat iedere 7 jaar. Er mag er na 24 uur nog maar 1 over zijn
voor de (flauwe) humor: scary movie, american pie, superhero movie of eurotrip
kijk maar eens een paar trailers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is de serie van Harrison Ford en dan als Indiana Jones iets voor je. Hij heeft ook in Star wars gespeeld, maar daar moet je wel van houden.

Ik had ook de oudere films van James Bond willen noemen, maar iemand anders was me voor.

Maar ook remakes van Batman zijn leuk om te kijken.
Dan zijn er ook een aantal remakes van de boeken van Jules Verne - Around the World in 80 days (met Jackie Chan die ook al is genoemd) maar die is al een paar keer op tv geweest net als die van Batman.

Toegevoegd na 29 minuten:
O en dan geen echte film, maar een miniserie uit het jaar 200 is The 10th Kingdom. Duurt wel 7 uur.

Toegevoegd na 33 minuten:
Het jaar is 2000. Is ook al op tv geweest maar dat was ergens vlak na het uitkomen en na 23:00.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt leukste film over zombies; Zombie Land, niet eng ofzo maar heel grappig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Actie | http://bit.ly/ioQ1CX
Comedy | http://bit.ly/jGv30w
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond Van Helsing trwns ook bijzonder goed qua combinatie van humor en actie,

Zombieland is ook 1 van mijn favorieten.

Wanted is ook lekker bloederig

enne als je van horror houdt:

A Nightmare on elm street (NIET de remake) zit ook veel duistere humor in ;)

veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-bruce almighty
-evan almighty
-the mask 1 en 2
-american pie
-big stan
-black knight
-ella enchanted
-flubber
-gullivers travels
-hot shots 1 en 2
-i spy
-new kids turbo
-rat race
-robin hood men in tights
-run fat boy run
-dhe's the man
-sister act 1 en 2
-tooth fairy
-click
-herbie fully loaded
-the family man
...

noem maar op

Toegevoegd na 25 seconden:
dit zijn allemaal humor films :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Red is echt een superleuke film vooral als je van humor en actie houdt