Hoe heten de attributen die je bij horror grime gebruikt voor het voorhoofd, kin, neus en e.d. zoals je die vaak ziet in horrorfilms? (zie foto)

Ik bedoel daarmee niet de schmink maar de losse gedeeltes die je op het hoofd kan plakken en daarna eventueel kan schminken zodat je diepe rimpels e.d. krijgt.

Het is voor Halloween en zou dus ook graag willen weten waar je deze kan bestellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Putty, je kan het kopen in feestwinkels die ook grimeerspullen vekopen

Toegevoegd na 43 seconden:
verkopen

Toegevoegd na 43 minuten:
als ze het merk Grimas verkopen, kun je er ook leuke boekjes bijkrijgen over hoe je het aan moet brengen, deze zijn gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
google even op grimeer produkten