wie weet hoe de film heet dat gaat over een meisje en komt neer op assepoester?

het verhaal is ongeveer het zelfde als assepoester maar dan een echte film,zij ging uit in de film en had dan een masker op en moest dan weer snel weg,ze heeft ook 3 stiefzusjes,zij moet alleen maar werken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

A Cinderella Story denk ik.. Met Hilary Duff
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Mogelijk bedoel je "A Cinderella story": Sam Montgomery (Hilary Duff) woont samen met haar stiefmoeder en stiefzusters nadat haar vader overlijdt. Ze droomt van een studie aan Princeton, de plaats om een prins aan de haak te slaan. Maar misschien heeft ze haar droomprins al ontmoet: haar anonieme chatvriendje (Chad Michael Murray), met wie ze heeft afgesproken op een Halloweenfeest. Sam raakt echter in paniek wanneer de geheimzinnige man de coolste kerel van de hele school blijkt te zijn. Kan hij van een meisje houden dat niet zo populair is? Kunnen sprookjes werkelijkheid worden? Alleen als Sam haar mannetje staat en zij haar dromen een stevig handje helpt.

Er is ook een vervolg op, "Another Cinderella story": Mary is een jonge tiener die woont bij haar stiefmoeder Dominique Blatt, een bekende zangeres, en diens dochters Britt en Bree. Op een gemaskerd bal ontmoet ze zanger Joey. Ze dansen en worden onmiddellijk verliefd op elkaar. Ze verlaat het feest echter en laat onderweg haar iPod vallen. Joey raapt deze op, maar heeft geen idee wie ze werkelijk is.
Amadea
12 jaar geleden
Of 'Ever after: A Cinderella story'. Met Drew Barrymore. Prachtige, grappige film.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Another Cinderella story is dat, met Selena Gomez.