Film over eiland met dinosaurussen en mensen die daar moeten overleven?

Ik weet alleen kleine gedeeltes van de film.

- Het eiland is bewoont door dino's (het kunnen ook monsters zijn, de personages weten misschien niet dat het dino's zijn)

- Er is een hoofdgebouw waar ze veilig zijn (ofzoiets) en het stormt buiten heel erg, waardoor ze bang zijn dat de stroom uitvalt en de dieren uit hun kooien komen (weet niet of het daadwerkelijk gebeurd of dat de dieren zo uit de omheining kunnen)

- Op het einde is een strandscene waar je de groep ziet lopen vanuit het bos. Volgens mij komt er dan iets uit het bos gerend, een dino of een monster. Volgens mij is dit ook het einde van de film, een soort 'Ah nee wat zielig nou hebben ze het nog niet gered' - moment.

Het is niet Jurassic Park, tenminste niet wat ik kan herinneren van de films.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Volgens mij heb je in je geheugen Lost en Jurassic Park doorelkaar getrokken. Kijk Jurassic Park nog maar eens een keertje. De storm het hoofdgebouw en de stroom die uitvalt waardoor de dino's ontsnappen komt echt daaruit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien bedoel je Jurassic Park 2 want dat heet: The Lost World! Maar is wel van jurassic Park!!

Misschien bedoel je deze gewoon, zoniet dan zou ik het ook niet weten