Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je een goede horror film?

Beste mensen,
Ik moet dit jaar voor school (3e jaar VMBO) een horror film maken. Nou willen we een goede horror maken en niet zo'n klassiek movie maker gebeuren. (je weet wel met die special effects en die vaste teksten die je kan plaatsen) Ik zelf heb aangeboden om te filmen en monteren. camera's zijn aanwezig maar een idee niet. Verder heeft iemand noch tips om in het donker te filmen? en monteer tips, waarschijnlijk ga ik monteren met gewoon Imovie, die vind ik zelf net iets beter dan movie maker.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Misschien een nachtcamera, enge geluiden, bewegende objecten.
Doe misschien alsof jullie in een soort kraakpand zijn (of verlaten huis ofzo). En allemaal mysterieuze voetstappen die je achter je aan hoort......
Het is maar een idee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zorg dat je audio-recordings goed zijn! Een helder geluid in net zo belangrijk als een helder beeld! Leen microfonen van school bijvoorbeeld?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat je een spannend muziekje laat horen en dat er dan heel lang tijdens dat muziekje niks gebeurt, maar daarna. Dus richt je vooral op het onverwachte.
En misschien iets met clowns of aliëns. Of geesten, dat vind iedereen wel freaky denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding