Hoe heet deze film ook alweer? een arts op de vlucht voor de politie?

Er wordt 's nachts bij een man en een vrouw ingebroken wanneer de man nog niet thuis is maar onderweg naar huis. De man is een arts. De inbreker vermoord zijn vrouw en de arts word er voor beschuldigd. Vervolgens gaat hij op de vlucht voor de politie en zoekt de inbreker..

Iemand enig idee hoe deze film ook alweer heet? Het is een thriller.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super, bedankt!