Hoe kun je hele oude films huren?

Ik wil hele oude films (d.w.z. uit de jaren '70 of '80), graag een keer zien, zoals bijv. 'The Exorcist' en 'The fly.' Alleen de videotheken hebben deze films niet meer. Is er toch een manier om eraan te komen? (Want ook op internet kun je ze nergens tegen betaling downloaden, geloof ik). En dan ook een manier om ze echt op DVD te kunnen huren, want dan kan ik ze in mijn computer afspelen. Alvast bedankt voor het antwoord.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op de websites die ik hieronder heb gepost, betaald of niet, kun je beide films ('The Exorcist') en ('The Fly (1986)') vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt trouwens niet per se een DVD nodig om ze op je computer af te kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel: om films op je computer af te kunnen spelen (kan ook via internet, als je verbinding daar goed genoeg voor is.)

Antwoorden (2)

Huren kan niet meer maar kopen bij de plaatselijke spullenhulp (nog) wel.
Bij mij in de buurt verkopen ze 5 videobanden voor €1,- en daar zitten echte klassiekers tussen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien de bibliotheek, maar dan moet je wel lid zijn.
Een film huren is volgens mij net zo duur als kopen tegenwoordig, het dvd tijdperk is al bijna op zijn einde. Misschien marktplaats eens proberen, er zijn mensen die hele collecties verkopen, of kringloopwinkels hebben ook vaak een afdeling met dvd's videobanden en dergelijke.
Of misschien nog een optie om gratis te downloaden, tenzij je er persé voor wil betalen!?