Bestaan er zgn. Pay-per-view websites waarbij ik online films kan "huren"?

Hallo, ik wil graag online films bekijken. Maar dan per film betalen en niet een abbonement (zoals bij netflix) denk maar aan videoland.com (alleen hebben zij niet zoveel keus).

Het liefst in full-HD en blu-ray kwaliteit. (Ik weet dat dit oa. afhankelijk is van me internetverbinding, prestaties van me pc, etc. maar het gaat er mij om dat ze überhaupt films aanbieden in hoge kwaliteit).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probleem bij/met netflix is dat het (in het zuiden) niet beschikbaar is. (ziehier: https://support.netflix.com/sites/default/files/media/maps/Global_0.85.png) terwijl ik dat af en toe op me vakantieadres wil gebruiken. Daarnaast komt kijken dat ik niet graag vaste kosten heb. Ik heb liever dat 1 film evenduur (of duurder) is dan een maandabonnement. Want in een maand zal ik (gemiddeld genomen!) niet meer dan 1 film bekijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.pathe-thuis.nl/

Antwoorden (2)

Probeer het misschien eens bij Pathe Thuis?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan het sowieso op je iPad/iPhone doen in de app ''itunes store'' en er zijn ook sites zoals www.videoland.com/huren‎
www.mejane.com/‎
en netflix zou je 1 maand gratis kunnen doen