Waar kan ik kaartjes krijgen (bestellen) voor: The hunger games Mockingjay part 1 de Nederlandse premiere?

Ik ben ontzettend fan van The Hunger Games en ik wil heel graag naar de Nederlandse premiere... Ik weet dat er een soort "marathon" aankomt van de dele 1 en 2 gevolgd door "de premiere" van deel 3! Maar is dat de eerste keer dat de film in Nederland te zien is? Zo ja waar kan ik kaartjes bestellen?! En kun je dat ook apart naar het laatste deel?!

Ik hoop dat iemand me kan helpen ;)
Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Pathe bioscoop bied de marathon aan. Moet je even kijken welke bios het dichste bij is. Kaartjes zijn €18.

Uiteraard kan je ook losse kaartjes krijgen voor alleen deel 3-1

Toegevoegd na 4 minuten:
Wolff bioscoop heeft ook de marathon. En er zijn er vast meer. Maar dan moet je even op de sites kijken van een bios bij jou in de buurt als je geen pathe of wolff dichtbij hebt.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje! Er is een pathe in de buurt dus dat komt goed.