Zijn er van alles Harry Potter films extended versions?

Veronica (?) heeft de Harry Potter films uitgezonden. Het viel me op dat van de eerste delen de extended versions zijn uitgezonden. De laatste delen niet. Zijn er geen extended versions van de laatste 3 a 4 delen of is dat gewoon niet uitgezonden?

9 jaar geleden
14K

Het beste antwoord

Nee, alleen de eerste 2 delen hebben een uitgebrachte extended edition. De andere hebben ook verschillende uitgebrachte versies (widescreen, fullscreen, etc) maar geen extended editions.
Castle
9 jaar geleden
Thecis
9 jaar geleden
Dank voor het antwoord. Nooit aan gedacht om daar te kijken.