welke website heeft alle films online?

Ik ben op zoek naar een website die alle films heeft. Ik heb nu netflix, maar dat aanbod is te beperkt. Soms komen er films in mijn gedachten uit mijn jeugd (jaren 80-90), maar die kan ik nergens vinden. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zo'n site bestaat (nog) niet. Het is erg moeilijk (lees: onmogelijk) om een deal te sluiten met zo ontzettend veel verschillende productie- en distributiemaatschappijen.
Ritsuka
9 jaar geleden
www.imdb.com heeft een lijst met alle films, inclusief de acteurs, trailers en dergelijke.
Site voor te hosten ga je niet vinden

Antwoorden (1)

Ik kijk altijd films op http://solarmovie.so
Die hebben echt heel veel!!