Welke documentaire kan ik het beste kijken om een impressie te krijgen van kunst uit de twintigste eeuw?

Ik wil meer weten over kunst uit de twintigste eeuw, maar ik vroeg me af of er een documentaire is over de kunst uit die tijd. Eventueel meerdere documentaires; het betreft de Cultuur van de moderne in de eerste helft van de twintigste eeuw en de Massacultuur in de tweede helft van de twintigste eeuw. Alle suggesties zijn welkom!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Hier staan veel documentaires op over de 20e eeuw:http://www.documentairenet.nl/reviews/20e-eeuw/
Ik weet zeker dat je hier wel een geschikte tussen vind.