Ik heb de film "Hide your smiling faces" gezien. Waar is dit opgenomen?

Ik heb laatst deze film zitten kijken en gelukkig was de natuur hier heel erg mooi, want de film vond ik maar niks. Ik ben er achter gekomen dat het is gefilmd in New Jersey, maar ik zou graag willen weten waar in New Jersey, omdat ik dit nergens kan vinden. Persoonlijk denk ik ergens in het zuiden van deze staat, maar zou graag een meer precies antwoord hebben.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Op deze website https://tribecafilm.com/stories/hide-your-smiling-faces-daniel-patrick-carbone staat dat de film is opgenomen in Sussex County in New Jersey.

Op die website genaamd Tribeca staat een interview met de regisseur van de film Daniel Patrick Carbone (DPC), waarin de vraag voorkomt waarom hij koos voor Sussex County. De regisseur geeft dan aan dat hij daar is opgegroeid:

"Tribeca: Hide Your Smiling Faces is a sweeping view of a New Jersey landscape that most people wouldn’t necessarily associate with the state. What made you choose Sussex County as your location? What role does nature play in your film?

DPC: I’m a staunch New Jersey defender. I grew up in Sussex County, where almost the entire film was shot. It’s a gorgeous area and one that most people don’t get to see. The house the family lives in is the childhood home of one of my best friends, and most of the places the boys go to hang out in the film are places I hung out at as a kid. I think this helps give the movie a familiar and lived-in feel. Nature plays a huge role, both visually and as a means to give context to where these characters are emotionally at different points throughout the story."

Toegevoegd na 35 minuten:
Tribeca Film is overigens de distributeur van deze film, zie ik nu op verschillende websites.
Antoni
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Ik denk dat ik net wat verder had moeten doorlezen omdat ik zelf ook al op die website aan het lezen was. Ondanks dat ik niet kapot was van die film, kon ik me niet voorstellen dat het in New Jersey was, omdat ik daar zelf ook heb gewoond. Ik ben zelfs wel eens in de buurt geweest van Sussex. Jammer dat ik die pracht toendertijd niet heb ontdekt.

Andere antwoorden (1)

Het dorp Newton en de omgeving daarvan, waar filmer Daniel Patrick Carbone vandaan komt. Hij gebruikte het huis van zijn ouders en dat van een vriend om opnames in te maken. Dit is in de noordwesthoek van New Jersey.
Amadea