ik zoek een film waar een vrouwelijke reporter een intervieuw wilt hebben met een jongen die cammed?

Daarbij is het ook nog dat de film meerdere storylines heeft, 1te gaat over de vrouwelijke reporter en de cam guy. Daarnaast is er ook een storyline over een jonge van ongeveer 15 jaar zijn eerste liefde ontdekt op school. Als hij haar naaktfoto's stuurt worden deze verspreid door een andere jongen. De dag daarna probeerde hij zelfmoord te plegen maar brak daarbij zijn rug en zijn vader wilt vraak op de jonge die die foto's heeft gedeelt...

Zo ongeveer was het, ik weet helaas niet waar de 3de story line over ging maar volgens mij was dat over een vrouw die vreemd ging met een andere man...

Toegevoegd na 1 minuut:
Volgens mij was het daarbij ook dat de cam jonge een relatie met haar wilt en dat hij die uit eindelijk verbreekt ergens rond het einde.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Die film heet "Disconnect" en werd in 2013 gemaakt door Henry Alex Rubin. Het is een mozaïekfilm met drie verhaallijnen waarbinnen veel personages voorbijkomen.

De eerste verhaallijn gaat over een goedbetaalde, drukke advocaat die aan zijn telefoon zit geplakt. Omdat hij constant met zijn werk bezig is en altijd bereikbaar moet zijn, verliest hij de band met zijn gezin en merkt hij niet dat zijn zoontje depressief is. Het zoontje probeert zelfmoord te plegen nadat twee klasgenootjes hem met behulp van een vals Facebook-profiel verleiden een naaktfoto van zichzelf te sturen, en deze vervolgens de hele school rondsturen.

De vader van een van de daders die de foto rondstuurt is betrokken bij de tweede verhaallijn. Hij is een ex-politieagent die cybercriminelen opspoort. Een echtpaar, dat na de dood van hun baby uit elkaar is gegroeid, schakelt hem in wanneer er plotseling veel geld van hun rekeningen verdwijnt. Bij bestudering van de harde schijf komt niet alleen de dader bovendrijven maar ook het feit dat de vrouw online een verhouding met hem heeft.

De derde verhaallijn betreft een journaliste die besluit een reportage te maken over minderjarige daklozen die worden geronseld om webcamwerk te doen. Zij gaat echter te veel voelen voor de jongen die haar, nadat zij zijn vertrouwen wint, alles vertelt. Hierdoor komt zij in de problemen en verliest zij haar baan.
Amadea