1,48148148... bij 1

Toegevoegd na 59 seconden:
1 bij 1,48148148 natuurlijk, hoger dan breed.

Toegevoegd na 3 uur:
Gebaseerd op de huidige "one sheet".

Toegevoegd na 3 uur:
Voor het formaat welke in bushaltes/stations wordt gebruikt geldt een 1 bij 1,5 verhouding.

http://www.standardpostersizes.com/standard-poster-size/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op basis van wat doe je die uitspraak?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@FF Hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Film_poster
40"/27" = 1,48484848
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ehm, 1,481481481481
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Precies, antwoorder geeft geen ref, maar dat doet j4ck1nth3b0xoffice...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
als ik een aantal nareken dan vindt ik 1.487, 1.500, 1.516, 1.333, 2.060 etc dus geen standaard verhouding.
.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@gerard dat zijn de oude maten. De 1,5 verhouding is van (film)bushokposters, zal hem even toevoegen. the following sizes were in common use in the United States prior to the mid-1980s, but have since been phased out of production