Wie kan mij helpen aan de filmtitel (horror/thriller) waarbij een alien man kinderen bij vrouwen verwekt?

Ik ben op zoek naar een film titel, genre horror/thriller, waarbij een buitenaardse (knappe) man seks heeft met vrouwen/prostituees, die zwanger worden en razendsnel een groeiende buik krijgen waaruit een alienkind kom (er komt een grote tentakel uit de buik). Uiteindelijk heeft de man een leger van alienkinderen. De film is van voor 2009, maar zal zeker na 1995 geproduceerd zijn wat ik mij kan herinneren.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
8 jaar geleden
ik gok 1 van de Species reeks, daar is het meestal een dame, maar in 1 van de films was het een man

Antwoorden (2)

Mogelijk bedoel je "Species II" uit 1998. Over astronaut Patrick Ross die elke vrouw met wie hij slaapt een buitenaards embryo bezorgt die tijdens de baring haar dood veroorzaakt.

Toegevoegd na 14 minuten:
hét embryo, dus die = dat
Amadea
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
moest ik ook al aan denken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Helaas is dat niet de film! Maar, je zit heel aardig in de buurt. 'Mijn' versie is toch een jongere film, de specials effect zijn meer van deze tijd. Daarnaast speelt het ook in een andere setting. De vrouwen waar hij seks mee heeft, is in een soort chalet. En dan gaat hij van chalet naar chalet. En ik weet dat er nog een camerashot is dat je alle kinderen van voren ziet i.p.v. van achteren. Misschien is het een een re-make?
dat is Slither geloof ik